Pożywne śniadanko i wartościowy podwieczorek

3

Twój brzdąc ma mniejszy brzuszek niż Ty, za to jego zapotrzebowanie na energię, w stosunku do masy ciała, jest dwa, a nawet trzy razy większe. I dlatego właśnie dziecko powinno często przyjmować małe porcje energii i jeść pokarmy bogate w składniki odżywcze.

Nic dziwnego, że to, co podajesz na drugie śniadanie i podwieczorek odgrywa również tak ważną rolę w diecie dziecka! Postaraj się mieć zawsze pod ręką zdrowe propozycje dań. Dzięki temu nauczysz malucha, jak zdrowo się odżywiać.

Oto kilka propozycji:

  • Świeże i suszone owoce
  • Przeciery  owocowe 
  • Pokrojone w paseczki warzywa podawane ze smacznym, zdrowym sosem, np. jogurtowym
dziewczynka przy stole bawiąca się pokrojoną papryką

Nasze produkty

Odkryj ile uwagi i serca włożyliśmy w nasze produkty, by jak najlepiej odpowiadały potrzebom Twojego dziecka.

Artykuły

Najpopularniejsze artykuły w serwisie, czyli co polecają inne mamy.

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z niej bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa komputerze / telefonie / tablecie. W każdym momencie można dokonać zmiany tych ustawień. Czytaj więcej
Akceptuję - nie pokazuj więcej tego komunikatu