Dania główne

Obowiązkowym elementem w jadłospisie kobiety w ciąży jest obiad, który powinien składać się zarówno z pierwszego dania (np. zupy), jak i drugiego. Wszystkie posiłki w diecie przyszłej mamy powinny dostarczać ważne mikro- i makroelementy w odpowiednich proporcjach. Sporo kontrowersji wzbudza temat ryb w ciąży – według komunikatu EFSA kobiety spodziewające się dziecka nie powinny spożywać ryb, które mogą być zanieczyszczone rtęcią (m.in. tuńczyk, rekin, miecznik). Jednakże obiad w ciąży z powodzeniem może składać się z łososia czy śledzia (oczywiście po odpowiedniej obróbce – kobiety w ciąży nie powinny jeść surowych ryb). Oprócz tego w jadłospisie w ciąży warto uwzględnić gotowanego kurczaka, sałatkę z indykiem czy też duszoną cielęcinę. Warto również pamiętać o odpowiedniej porcji warzyw.

Kaszki BoboVita każdego dnia wspierają prawidłowy rozwój i układ odpornościowy* Twojego dziecka!

Jako producent żywności dostarczamy produkty dla niemowląt i małych dzieci dostosowane do ich potrzeb na każdym etapie rozwoju.

Poznaj nasze kaszki

*Kaszki mleczne BoboVita zawierają żelazo i jod dla wsparcia rozwoju poznawczego oraz witaminę C dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego. Kaszki bezmleczne BoboVita zawierają żelazo dla wsparcia rozwoju poznawczego oraz witaminę C dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego. Kaszka ryżowa owoce leśne zawiera tiaminę, wapń i żelazo, a kaszka zbożowa jabłko-śliwka, zgodnie z przepisami prawa zawiera tylko tiaminę.

Szukaj produktów

Lista partnerów Nutricia sp. z o.o.